Optimizarea SEO prin folosirea tag-urile HTML

Optimizarea perfecta a unei pagini web are ca scop obtinerea celor mai bune rezultate posibile pentru imbunatatirea  “on-page” a site-ului vostru. Urmatoarele recomandari va vor ajuta sa obtineti traficul SEO optim pentru pagina voastra in functie de cuvintele cheie pe care le-ati vizat pentru sectiunea head.

Nu trebuie sa uitati sub nicio forma ca titlul este cel mai important element de pe pagina voastra, tag-ul titlu ar trebui sa contina cuvantul cheie sau fraza de cuvinte cheie in primele cuvinte ale tag-ului. Este clar ca utilizarea cuvintelor cheie in primele cuvinte ale tag-ului titlu al paginii voastre are o legatura stransa cu obtinerea celor mai bune rezultate in Google.

Meta Description – desi acest meta nu este folosit decat pentru o clasare mai buna in majoritatea motoarelor de cautare, meta descrierea unei pagini este un spatiu important in care ar trebui sa utilizati cuvantul cheie, pentru a aparea in rezultatele de cautare. De asemenea, utilizarea sa a aratat ca meta descrierea ajuta la cresterea “click-through rate” (nivelul clicurilor), crescand astfel traficul, si aceasta, indiferent de pozitia in rezultatele de cautare.

Meta Keywords – Yahoo este singurul motor de cautare care stocheaza si utilizeaza cuvintele cheie meta pentru a gasi pagina voastra, dar nu si pentru a-i imbunatati pozitia in clasamentul motoarelor de cautare. Cu toate acestea, din moment ce Bing Microsoft a preluat Yahoo! Search, ultimul motiv pentru care utilizarea acestui tag era justificata, pur si simplu nu mai exista. Acest motiv face ca utilizarea de meta keywords sa poata reprezenta un pericol de supraoptimizare si, de aceea, unii experti nu recomanda utilizarea acestei practici.

Meta Robots – desi tag-ul nu este necesar, trebuie sa va asigurati ca acesta nu contine instructiuni; ar putea anula indexarea paginii voastre de catre motoarele de cautare (noindex, nofollow).

Rel = “canonical” – cu cat site-ul vostru este mare si mai complex, cu atat este mai recomandat sa folositi tag-ul canonical, pentru a preveni duplicarea continutului paginilor voastre. Acest lucru se poate intampla atunci cand pagina voastra are diferite caractere in URL-ul sau (se intampla, adesea, in cazul site-urilor de comert on-line).

Alte Meta Tag-uri – Tag-urile meta, cum ar fi cele oferite de DCMI sau FGDC par in ordine, dar nu ofera in prezent beneficii pentru SEO in cele mai multe motoare de cautare si nu fac decat sa adauge complexitate si timp de incarcare inutil site-ului vostru.

 

Post A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *