Cum iși bat unele companii joc de noi…

De când ne-am făcut abonamentul la Romtelecom pentru Internet și televiziune (că telefon fix nu folosim), numai probleme am avut cu ei!

În primă fază, avem un semnal foarte slab și tot cade Internetul, de asemenea și TV-ul, că sunt conectate, not my problem, să rezolve!

Apoi, timp de vreo 2 săptămâni nu ne-a funcționat TV-ul și am cumpărat noi un nou cablu pentru receiver, crezând că asta era problema, evident că nu a fost cazul. Am sunat de nenumărate ori la ei, nu s-a făcut nimic până când am mai sunat a nu știu câta oara și am vorbit cu cineva mai competent care a trimis un echipaj.

Toate bune și frumoase? Nu! Nu prea le place lor să trimită facturile la oameni acasă, așa că, după o lună și ceva de neplată (asta pentru că nu ne-a ajuns nici o factura la adresă), ne-am trezit cu toate serviciile tăiate…Nu vreau să fac un cont online, pentru că nu vreau să le dau apă la moară! E obligația lor să mă anunțe când să plătesc!

A doua zi m-am și înființat la sediul lor pentru o plângere. Desigur că am plătit integral, chiar și pentru niște servicii de care nu am beneficiat! Am înțeles faptul că se lucrează cu o firmă de distribuție și nu a depins de ei cum s-a făcut livrarea facturilor. M-a și sunat cineva de la Romtelecom și am dat adresa corectă, pentru a nu mai avea probleme, însă tot ne-am trezit cu notificări că avem ceva la poștă, o factură trecută. De asemenea, de atunci nu a mai venit nici o altă factură!

Am mai fost la sediul lor pentru a rezilia contractul, deoarece, din punctul oricărui om normal, Romtelecom nu își respectă obligațiile contractuale! Acolo ni s-a spus că nu la ei se rezolvă acest lucru, că trebuie să facem o cerere în care să menționăm nemulțumirile și cerințele noastre.

Altă nemulțumire a mea față de ei este că nu au un număr de telefon la care să îți răspundă o persoană de la relații cu clienții! Trebuie să tot accesezi o grămadă de numere, să apeși nu știu câte taste! Colega de apartament,  a întâmpinat și un personal nepoliticos, mai precis un angajat care i-a vorbit foarte urât și i-a dat și un nume și un număr de telefon, ambele false.

Serios acum, cum e posibil ca după toate aceste nesimțiri din partea acestei companii, să mai aibă tupeul să ceară o taxă de reziliere a contractului?!

Vom continua să îi agasăm și să facem plângeri peste plângeri, altă soluție nu văd…

Post A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *